Zakup e36 M3

1992-1999 | silniki: S50B30, S50B32
m!xeR
Posty: 254
Rejestracja: wt paź 18, 2011 18:18
Auto: scirocco r
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Zakup e36 M3

Post autor: m!xeR » sob sty 28, 2012 21:14

A ja uważam, że u Nas niestety cenę dyktuje rynek a nie stan. Przykłady na taki stan rzeczy można mnożyć ale najłatwiej i najszybciej będzie przypomnieć za jaką ostatecznie cenę Hubert wystawił swoje M3.
Na możliwą do osiągnięcia cenę wpływa również okres w który wystawia się auto do sprzedaży. Wydaje mi się, że późna jesień i zima nie sprzyjają sprzedaży takich aut etc. etc.

Chcesz kupić auto ? Na to jest jedna prosta rada. Jedź i oglądaj (najlepiej z kimś doświadczonym) każde auto, które na zdjęciach wydaje się być w porządku oraz do którego przekonuje Cię rozmowa telefoniczna z właścicielem. Czy to będzie 25.000 czy 35.000 to już mniej istotna kwestia.

Pietrek///M3
Posty: 90
Rejestracja: pn mar 31, 2008 15:21
Lokalizacja: Chałupki
Kontakt:

Re: Zakup e36 M3

Post autor: Pietrek///M3 » ndz sty 29, 2012 19:51

Jedno jest Pewne u Nas nie kupisz Mki co by nie było jakiejś nieprzyjemnej historii :mrgreen: Każda mka sprowadzona musiała dac zarobic a w DE ciężkokupic okazje,za igłe to od 13e sie zaczynają e36
Pietrek///M3

Awatar użytkownika
Steff
Posty: 195
Rejestracja: czw sie 04, 2011 23:11
Auto: BMW
Lokalizacja: WOT

Re: Zakup e36 M3

Post autor: Steff » ndz sty 29, 2012 20:59

a taki ładny rodzynek zaraz pojawi się na allegro
hand made by Wrona

mrbeem
Posty: 222
Rejestracja: sob paź 24, 2009 02:16
Auto: E36 M3, E61 530D
Lokalizacja: Dębica

Re: Zakup e36 M3

Post autor: mrbeem » sob lut 25, 2012 22:55

To ja dorzuce tez swoje 3 grosze. Jezeli chodzi o vanosa w E36 M3 to tyrkoczacy vanos to nie zepsuty vanos!!! Te vanosy maja tak ze w wielu egzemplarzach sa glosne ze wzgledu na zly internal design. Jak vanos jest walniety to albo pluje olejem, albo faluja obroty, albo auto gasnie na wolnych i przy tym jest utrata mocy. Mozna to bardzo tez latwo zdjagnozowac na kompie przy uzyciu DIS live data. Dobra praktyka jest po kupnie wymiana uszczelniaczy vanosa, zbadanie czy katy wychylenia walkow rozrzadu sa prawidlowe (jezeli nie to zaczac od wymiany czujnikow na nowe po updacie), sprawdzenie przewodow pompy powietrza oraz samej pompy, sprawdzenie czy nie cieknie olej z zaworka pod kolektorem wydechowym, sprawdzenie czy gumowy waz do wysprzeglika nie puchnie pod wplywem wysokiej temperatury (sprzeglo lapie wtedy przy samej podlodze) i inspekcja tylniego zawieszenia. Tam jest duzo gum i ich wymiana jest droga. Mnie pociaglo po kieszeni 4500zl (czesci plus robocizna)

Bolaczka E36 M3 3.2 tak samo jak 3.0 sa tez weze gumowe pod kolektorem ssacym. Tam jest duzo wezykow i na 99% przynajmniej 1 bedzie dziurawy lub sparcialy i bedzie ciagnal lewusa. Weze nie sa drogie tylko przy wymianie trzeba sie nagimnastykowac. Dobre rozwiazanie to wymiana wszystkich na silikonowe Roose Motorsport. Ja mam i mam spokoj z gnijaca guma. Poza tym trzeba zwrocic uwage na gumowy kapturek na laczniku wezy w ksztalcie litery T pod kolektorem ssacym. W zwyklej E36 na jednym z koncow lacznika jest zaworek odpowietrzajacy, w M3 jest tylko gumowy kapturek ktory gnije, spada, peka i tam tez ciagnie lewe powietrze.

No i ostatnia rzecz... M3 ma jechac!!! miedzy 3 a 4 tys obr ma sie zaczac szal konikow ktory ma trwac to odcinki!!! To takie samo uczucie jak wtedy gdy w wieku 10 lat pod choinke dostales Pegasusa ;). Auto ma rwac do przodu jakby chcialo ci uciec spod D**Y :)

ODPOWIEDZ